BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 23, 2009

deep rest...

un fel de real eyes , real lies , realize ...
oricum ... cu sau fara jocuri de cuvinte inseamna acelasi lucru.
imi pare rau ca nu ti-am fost un priten mai bun si nu am fost acolo cand chiar ai avut nevoie desi ai avut unele strigate de ajutor. mi s-a parut ca problemele mele sunt mult mai importante decat ale tale si abia acum in ultimul ceas mi-am dat seama cat de ignorant si indiferent am fost. scuzele sunt de prisos si orice tentativa ar esua lamentabil dar sincer imi pare rau. sunt momente ca acestea care te fac sa reflectezi la ce esti , cum esti...si mai ales ce si pt cine esti. de ce trebuie intotdeauna un eveniment tragic sa deschida ochii unora si mai ales atat de larg...
o veste te schimba imediat ... si nu era deajuns ca aveai atatea lucruri confuze si neclare pe cap... acum se adancesc ... si se adaoga pe o lista interminabila ... bine ca ai cu cine sa le vorbesti ... ca altfel ce te faceai (multmumesc google pt blogger).
words are useless... dani , sincere condoleante si sper sa treci peste acest impas. voi incerca sa fiu acolo si sa te ajut cum pot.

rip costel gheorghiu 1956 - 2009

peace...

3 comments:

one.foot.boy said...

interesant..pe alocuri ,ma regasesc . ma refer la intreg blogul ,nu numai la ultima postare.

LeeView said...

salut. ma bucur ca-ti place. am trecut si eu prin blogul tau si da.. ai dreptate ... seamana ca stil... oricum tu esti mai "poetic" si descriptiv... la mine e mai mult o unealta de "releasing the tension"...nu-mi promovez blogul... e mai mult pt mine... peace!

LeeView said...
This comment has been removed by the author.